hi

tjaa förfan! har inte orkat/haft tid att skriva här, men nu så tvinga melli mig;) helgen har varit sjukt jävla bra, aah helt galet. på fredagen drog jag emma amanda jenny & lovisa hem till robin i högdalen där det var lite annat folk, lördag hade hanna fest, som sedan slutade med att jag och emma slaggade i högdalen. i söndags drog jag hem till lisa vid fem tiden där vi tränade dans och käkade middag. fyfan vilket lyckorus jag fick!! hade typ glömt hur jävla underbart det är med dansen och allt?! det finns fan i mig inget bättre. är så galet taggad nu, lisa.. täby HERE WE COME!!!;)


jag & emmis innan utgång i fredags


emma innan utgång i fredags


pigg chey i lördags


ännu piggare tjej i lördags;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0