whooop

det har varit världens bästa dag idag! åkte för att möta upp mammsen efter skolan, och så mötte jag nellie av en slump. vi gick in på topshop och det var inte alls meningen att jag skulle köpa något. ut kommer jag med ett par 13 cm klackar(!!!), två par blåa jeans, två jeansjackor(en ljus och en mörk) och en ashärlig tröja. fyfan vad kläder gör en glad! mamma har lagt undan en väska till mig också som jag ska få.. ahh! kan det bli bättre:D? åt thaibuffe sen också, jag slösar verkligen mina pengar på mat hela tiden..! aja, sedan bar det av mot sjukgymnasten där jag tränade på gymmet, och nu sitter jag här i sängen med mina klackskor på fötterna. hahah är så himla nöjd. inställd geografilektion imorgon, plus att det är helg!!! livet leker:D pusssssss dellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0