fett värd lista.. brist på något att göra? haha

Senaste:
Låt du hörde: baksmälla
Film du såg: a walk to remember
Mat du åt: mcdonalds..
Känslan: trött
Resa: aiya fucking napa!!
Glädje: jullovet
Dröm: drömmer mycket, kommer inte ihåg
Person du träffade: emma
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: anna
Gången du åt 7-eleven korv: oj.. kommer inte ihåg haha
Saken du köpte: en väska


Allmänt:
Ska bli skoj: freedag
Ska inte bli skoj att: plugga
Sparar till: sommaren
Önskar att jag var bättre på: att träffa saknade människor
Hur många timmar sover du per natt: 6?
Vad är det för veckodag: onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: ayia napa
Längd: 169, haha mätte mig idag
Byter gärna garderob med: någon som har snygga kläder haha
Svart eller vit: svart!!
Senast utlästa bok: hatar böcker..
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt
Mig själv med tre ord (just nu): trött, glad & längtansfull
Jag tränar: dans & snart gym:D
när skrattade du senast: idag
när grät du senast: någon dag sedan
det bästa du vet: min familj & vänner, resa och bara leva livet
det värsta du vet: falska människor

årets:
låt: haha måste nog vara wakawaka tror jag, eller love the way you lie
snyggaste: Meitalle
bästa vän: veronica Netz & Felicia Edin
skönaste: sara fucking mosa
mest omtänksamma: Jennifer
mest saknade: brudarna i gamla klassen
nyfunna vän: Meitalle Elin Emma Sara Antonia, ja många
knäppaste: Sandy<3
charmigaste: emma!
mest sjuka/roliga minnen med: Meitalle

Under 2010 har jag:
varit full- ja
hånglat med någon av samma kön- nej
haft känslor för någon som inte känt samma sak- aa
hånglat med en främling- ja
ljugit för en kompis- ja
varit kär i en lärare- nää
skolkat- ja
sett någon dö- lyckligtvis, nej
flugit- ja
ätit sushi- hela dan varje dag:p
älskat eller saknat någon: för mycket
legat på rygg och sett molnen flyga förbi: ja
gjort en snöängel- aa
byggt ett sandslott- ja
fuskat när du spelat spel- jarrå
somnat i skolan/på jobbet- ja!
tittat på en solnedgång- ja
vunnit en tävling- ja
skadat dig- mm..
varit vilse- ohja
gråtit dig själv till sömns- aa
burit en rosa klänning- nej
fastnat med tungan i metall-
plockat och ätit ett äpple direkt från trädet- fråga meitalle, hon älskar äpplen
blivit tillsagd av en främling att du är het- haha a
skrattat så mycket att du gråtit- JA
gråtit så mycket att du skrattat- säkert
fuskat på ett prov- ja haha ig klass
sovit naken- aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0