trötta cheeyer

tja! melli här, jo min dag har varit seg x10000 haha. feta huvudvärken.. icke kul.. menmen. sara sov här från igår. Igår så jobbade jag i butiken tills min syster kom förbi och plockade upp mig, vi drog hem och gjorde oss i ordning för dfamiljemiddag hos Burén! jätte god mat och trevligt att tröffa alla igen! sen runt 22:00 drog jag shira och lain mot stan då jag skulle på fest hos hanna och dem skulle ut. kult! så jaa jag festa lite hos hanna sen drog jag därifrån runt.. halv3?" minns inte riktigt. Jag, sara, kasper, jarre och jag tror joel drog oss hemmåt, då vi stötte på Tom och några fler. så på bussen bestämde vi oss för att åka till någon adam på ekerö och festa lite till. den festen sög kuk. hahaha no offence!  Så runt halv 4 gick sara och jag hem! kult1 haha finns asroliga filmer från när vi går hem, haha indianpackade som fan. hahaha  puss /melli

sara och jag i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0