jag lever

Hehehe okej jag kanske överreagerade lite förut, hihi jag mår bra och det var inte direkt jobbigt att dra ut självaste tanden, jag är bara sjuukt känlig mot blod och speciellt om jag blöder någonstans i ansitet, jag får typ panik. haha men nu mår jag bra! det var inte alls så farligt att dra ut den som jag trodde att det skulle vara! Imorgon är det skola och jaa.. hehe redo. Jag gick och la mig efter att jag hade fått i mig lite snabbnudlar, jag sov i typ 4 timmar.. haha jag kommer SÅÅ itne kunna sova ikväll. haha fail.


bild på mig och dellis i kungsträgården vid skolstaarten! ååh saknar den tiden! sommar och allt

Kommentarer
Postat av: e to the l to the in

hejhej ni är bäst ville bah säga det liksom hihiih heido C:

2011-01-13 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0