jag är ett klantarsle..

i lördags så klantade jag mig rejält när jag skulle hem från hanna. jag tog på mig mina extra skor i och med att jag itne pallade gå till odenplan i mina höga klackar så jag slänge ner klackarna i min Monroe väska där jag även slänge ner mitt vin utan att tänka mig för.. så nästa morgon när jag vaknar och ska ta upp mina skor.. jo gissa.. Vinet har läckt i hela väskan, över mitt smink, mina skor och ja.. det som låg i väskan.. min väska luktar surt vin.. mina skor är fläckiga och mitt smink är itne så.. fräscht. asså seriöst.. FML.  Jag hoppas på att kunna fixa mina skor.. asså om dem är helt och hållet förstörda nu blir jag så arg. jag kommer gråta floder då. dem är mina ,för tillfället, små älsklingar! ååh hoppas dem överlever!  hela min väska stinker.. hur fan ska man få bort lukten?! haha åh fail MEITALLLLLE haha.


står i trvättstugan och torkar (har tvättat och skrubbat) 

puss /melli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0