första

skoldagen avklarad, puuuh. coachtiden var inställd så det får man vara glad för, slutade vid elva och drog till stan med emma. det har verkligen kommit in massor med snygga sommarkläder i affärerna, asnice! tagggg på sommar 2011;) med mig hem fick jag ett armband och en långklänning. jätte spontant köp. har aldrig varken ägt eller provat en långklänning i hela mitt liv. haha men nu är den min! efter stan drog veronica med mig ner på gymmet, körde booty och core. beach 2011 säger bara det!;) pusssssssss dellis



hahahahah jag dööör.... hittade ett x antal dräggbilder på mig och hemma från när vi kom hem i lördags;o det finns värre bilder än såhär men dom vill ni nog inte se;) haha gillar emmas eyeliner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0