fml

today: haha nej skoja, men min morgon har sugit balle. pappa väcker mig kl halv 8 och säger, jag är magsjuk men du måste vakna.. KULT. sen så får jag itne i mig någon frukost över huvudtaget.. KULT. sen åker vi till tandläkaren, jag drar ut en tand.. och nu blöder jag i munnen och jag sitetr och bite på en gasbinda.. ROLIGT. HATAR MITT LIV SÅ SJUKT MYCKET JUST NU.  Jag får inte äta på ett par timmar och jag är hungrig. jag kan itne prata för min mun är proppad med gasbinda.. asså seriöst.. FML

puss hej / melli


Kommentarer
Postat av: elin

FML= fan mitt liv??

2011-01-13 @ 11:01:51
Postat av: melli

haha fuck my life*

2011-01-13 @ 13:31:50
Postat av: shira

hahahah stackars!

2011-01-13 @ 14:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0