bring it i graven

det har hänt så mycket på sistonde, med dansen och allt. jag skadade armen för ett ganska bra tag sen och har därefter inte kunnat dansa. jag missade en tävling i kungsör, dansuppvisningen och nordenmästerskapet vilket var riktigt surt. jag började gå hos sjukgymnasten för att bli bra i armen och han sa att det skulle ta upp till ett år att läka. kände mig rätt så ledsen under den tiden eftersom jag förstog att jag kanske aldrig mer skulle kunna börja dansa. nu har jag gått dit var och varannan dag i en 5-6 veckors period, och jag har nu fått besked om att jag kan börja dansa igen(!!!):D är så jävla glad, för vet ni vad, dansen är seriöst bland det bästa som hänt mig! nu har jag bytt parkompis och gruppen har lagt ner. 2 tjejer hoppade av denna termin och därför var vi tvugna att bryta den eftersom vi blir för få för att fortsätta. nu är det inte längre vi, bring it har gått i graven. det är sjuukt sorligt. jag kommer ihåg våra allra första tävlingar tillsammans. vi kände redan då att detta skulle bli en grym grupp, krigarna! vi har slitit, kämpat och gråtit tillsammans, men även delat så oerhört mycket skratt och minnen. kommer aldrig glömma alla träningar, tävlingar, gruppmiddagar och allt annat med er.  den där lagkänslan, och alla skratt och tårar när vi gick vidare. sitter och kollar tillbaka på bilder och videoklipp på oss.. blir fan tårögd. samtidigt kan jag bara glädja mig åt alla våra bra insatser och hur jävla roligt vi haft det, och vi får förfan inte glömma att vi vunnit SM tillsammans tjejer. alla ni, var och en är unika. tack för allt!<3







<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer verkligen aldrig glömma känslan att komma etta i grupp, den där känslan är helt otrolig! Vi var så jävla bra, och alla tjejer i bring it är så himla underbara. Världens finaste tjejer!

2011-01-28 @ 19:23:18
URL: http://lisadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0