2011

Ja för fan! nu är det 2011 och vi välkommnade det nya året hos Emma i Pampas Marina! Hon bor på en asgrym villa på vattnet! Vi åt först en otroligt god middag som bestod av hummer, entricot och mycket mer! Sen kom det lite mer folk och vi började festa! Vi hade otroligt kul! tyvärr slutade kvällen lite olyckligt för vissa men sånt är livet..! Vid tolvslaget stod vi på taket och skrek, sjöng och kollade på fyrverkerierna! skumpa överallt! Efter tolvslaget slängde vi av oss kläderna och hoppade i bubbelpoolen på taket och hade det rikgigt nice!
Emma och jag drog hem runt 4 tiden, vi hade världens flyt på väg hem! buss tåg och aa va fan! vi va typ hemma kvar över 5 eller nått! haha Nu kommer lite bilder från igår!

fina emma och jag

dellis jag och emma

vi igen

dellis, emma och Felicia

Emelie och Emma

vi

veronica, Bolls ,Alex och vi andra

Felicia, Dellis och jag

D, någon (haha) , keso, niklas "E och Alex

jag och Niklas

han lärde sig min pose!

dancemoves

Emmis och jag


puss och kram / Melli

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hahaha parta med analsex Emmy!! Unz unz

2011-01-05 @ 11:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0