24 december 2010

firade jul hos några familjekompisar i skogås idag. har nog ätit tre omgångar julmat..:o om jag är mätt nu?! haha. har fått sjukt fina presenter! plattång, smycken, parfym, pengar, massor underkläder osv. nee fan, julen är inte riktigt min grej.. fett överskattad:o imorgon ska jag iväg med syster och shoppa. hon ska införskaffa en nyårsklänning och jag ska köpa ett par uggs, sedan blir det lunch och kanske biomys! nej måste sova nu för att orka upp imorgon! tänkte lägga upp några bilder på hur mitt hår såg ut före och efter jag permanentade det i somras. sjuukt stor skillnad :o lockarna börjar sakta försvinna!


före



efter


nu

Kommentarer
Postat av: MP

Vackert hår :))))))))))))

2010-12-25 @ 15:07:51
URL: http://mpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0