Ja.. mitt fullständiga namn är Meitalle Gabriella Cohen, jag bor i Stockholm med min familj. Som i sin tur består av en mamma , pappa, bror syster och hund. en kanin också! Vi bor i en ganska stor villa på Ekerö.  Jag är 16 år och går på Jensen gymnasium norra med inriktingen samsam. Det var där jag och Della träffades! (vi går i samma klass) Jag är i grund och botten från Umeå , det är där jag föddes men vi flyttade till stockholm när jag var ca 1 år gammal. Jag började rida när jag var 6 år gammal på Ekerö Ridskola. Den första hästen jag red hette Bums, åå va söt hon var! Jag red där tills jag var runt 12 år då jag bytte till Rastaborg för att få lite omväxling då jag började rida lite shetlandsponnyer! Primör var en utav dem och ååh va han var fin, han står nu i ett islandshäststall och är utställningshäst! sen slutade jag där och började rida lite ute på munsö. REd några B-ponnyer och en D ponny. Hyrde lite hästar under sommrar och så. Sen för 2 år sen började jag rida på ekeröridskola igen, och det gick verkligen bra. Sen blev jag medryttre på Melindas häst, Borris, so jag red ca 7 dagar i veckan. Hon var den bästa hästen jag har haft att rida. Saknar henne, hon blev såld efter 6 underbara månader, då började jag rida Emerson, Linneas häst, som jag fortfarande rider idag. Shit vilken life story ni fick! hahah
Jaa.. det var ju lite om mig, lite om mitt liv.. aa om det är någt mer ni vill veta kan ni ju typ.. säga till.. hihi God jul på er! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0