jag har varit sämst, jag vet!

haha men nu ska det bli ändring på det! har nämligen jobbat igår från kl 10 till kl 19.. så jag va helt slut igår. För er som itne vet jobbar jag på Look boutique som ligger på sturegatan 30. hehe

I alla fall i förrigår shoppade jag med mamma! <3 fyfan va nöjd jag blev med allt, fick 2 sktifina BH:ar från Triumph. En kappa från topshop, ett par skor från topshop och två tröjor från topshop!  även en mascara! allt från toppshop var på halva priset så jag tror allt tillsammans (2tröjor, kappan + skorna) blev runt.. 2200kr vilket är sjuukt nice!!
 
fina BH från triumph i vitt och blått

trådstickad tröja med små metallfärgade pärlor (magtröja)

så ser det ut på nära håll

ormskins typ , väldigt tunt tyg

den är öppen i ryggen, (svårt att se) VÄLDIGTn sygg på!

dem underbara snygga kärleksskorna som matchar min nya kappa!

kappan !
puss melli

Kommentarer
Postat av: lisa

vart är skorna ifrån? skit snygga! :)

2010-12-30 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0