fylla, bakslag, trötthet

Tja! melli här, tänkte berätta lite om igår (det jag minns) haha

Jag åkte till spånga för att möta upp della och Anna, vi satte oss på pendeltåget  mot jakobsberg, på något vis råkar vi åka för långt, (haha) typiskt mig och della.. haha i alla fall s vi får vänta 20 minuter på ett tåg tillbaka, kommer fram till jakan och där möter vi André och någon kille från jensen. Vi går till placet vi ska till vi komemr in och där sitter typ 5 killar.... och vi typ.. OKEJ?! haha typ vart är alla människor? haha
Sen så typ chillade vi ett tag, sen kom mer folk. Jag blev en aningens packad.. (haha)  det va kul tills jag slängde mig på toan och spydde sönder.. INTE kul. Så på något vis komemr mina föräldraroch hämtar mig.. ROLIG kväll må jag säga:D hahaha jag satt tudligen i bilden och sov och började fråga mina föräldrar om mina föräldrar skulle hämta mig.. hahaha fullcheey.

Så nu sitter jag här med ont i huvudet, typ torkat dräggel i ansiktet och längtar efter att ta ett varmt bad..haha näe men asså.. shit vilken kväll. aldirg igen säger jag bara.

haha puss från eran mellii


en nykter bild på mig och dellis <3

Kommentarer
Postat av: Anna Aloni

Hahahha talli, jag har nog varit på samma place tror jag.. men andre. Spydde oxo på toan så vi e nog två xD ;)



Naaaz blogg!

2010-12-19 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0