dag 05

jag hoppar över 4 eftersom att den är riktigt tråkig. lixom.. vem bryr sig vad jag äter? haha

Vad är kärlek?
 ja  ni.. vad är egentligen kärlek? vad vet jag egentligen? har typ aldrig varit riktigt kär.. eller jo kanske lite men inte mycket.. dom säger att det ska kännas pirrigt, att man ska längta efter personen göra allt för den man älskar.. nja jag vet inte riktigt.. Kärlek är väll antagligen väldigt olika från person till person men jag tror att kärlek i allmänhet är något man känner för en person, ett djur, en sport.. haha jaa.. vad du vill, kanske till och med mat.. (sushi) haha  Det handlar om att tycka om och bry sig om något.  Kärlek kan verkligen vara så mycket.. men jag tror det är något som berör en och ligger nära ens hjärta och om det skulle försvinna skulle man bli förkrossad.. haha det lät fånigt men kanske är sant. Peace out!

puss melli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0